Lägenhetsprojekt

Nu har jag hinkat i mig massvis av kaffe och snurrat runt på stan en sväng. Men de var så himla kallt, jag fryser fortfarande! Kan inte tänka i klara banor när jag måste lägga all min energi på att inte frysa ihjäl. Brrr. Hittade endel fina saker förståss, men jag köpte inget. De där sablans tapeterna ska upp först. Om jag bara kunde bestämma mig för vilka jag vill ha. Tapeter är prio ett, tills vidare får jag samla inspiration. Jag skulle nog ha köpt en bostadsrätt.. vill byta ut allt ifrån den fula hatthyllan i hallen till toalettrulls hållaren i badrummet. Fy, fula standard grejer. Mitt kök är vitt vitt vitt och i bokfanér (eller hur de heter). De gillas inte heller, kan dock inget göra åt saken. Visserligen är allt i fint skick eftersom de är nyrenoverat. Min spis är också ny, men kylen och frysen glömdes visst bort. Måste vara från fyrtiosju? Och jag hör hur vattnet rinner i elementen..

Kommentarer
Postat av: Louise

Jo där har du en poäng!:P

2009-01-14 @ 17:22:40
URL: http://tangoberra.blogg.se/
Postat av: Ewe

Hör du vattnet så ska dem luftas :)



Tss den dan jag klipper mig så kort alltså! ;D Inte ens för pengar.

2009-01-14 @ 18:59:38
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0