Kärlek!

Halv två snubblade dem in, och halv sju snubblade dem ut. Jennifer och Johan har varit på besök. Jag bakade en himla god chokladkaka och bjöd på. Vi surrade konstant i fem timmar om allt mellan himmel och jord. Jag är näst intill öm i käkarna nu. De här må ha varit min trevligaste söndag på evigheter. Är på riktigt gott humör nu och de är tack vare mina fina vänner. Sorligt nog så flyttar Jennifer till Stockholm imorgon och jag kommer sakna henne. Kommer sakna henne lite för mycket! Men i vår är det jag och Johan som åker ner och hälsar på, då jäklar ska vi röja!

PUSS!






Kärleksmums




Jennifer och Johan. "Men snälla Emma, jag vill inte vara med på foto, DE ÄR SÖNDAG!"
Men Jennifer, du är söt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0