De gångna året.

Nollåttanollåttanollåttanollåtta.

Jag fick ett heltidsjobb. Massa nya fina vänner. Kärleken. Tåg-road-trippen runt om i Sverige. Lars Winnerbäck konserten på Zinkensdamm. Minisemestern till Tärna. Loppisfynden och alla andra fynd. Min laptop. Jag fick lägenhet. Och alla alla alla fina, mysiga, roliga, underbara stunder som är värda att minnas. Och framförallt har jag lärt känna mig själv så himla bra. O allt där till.

Åh ja, de har varit ett rörigt men fint år. Nollnio kommer bli super. Resor som skall göras och lägenheten som ska pyntas. Och tusen saker som jag har i huvudet. Allt blir vad man gör det till och jag ska göra allt till de bästa. Nu vill jag dra igång året!


Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0