De du inte kan leva utan - INTERNET

Okej, jag har precis insett att ett liv utan internet är inget liv. I mina öron låter de rätt tragiskt, men vad gör man? Som ni förstår är jag internetlös och har varit det sen jag flyttade till min lägenhet. Visst, om jag hade valmöjligheten att avstå från datorn hade jag inte grinat. Men jag ska tala om för er, att de är inte kul att vare sig ha en tv eller något internet på fem dagar. Så vad har jag gjort? Läst ungefär tjugoåtta pocketböcker, storhandlat, lagat mat, fått finbesök och pysslat. Visserligen har jag jobbat massvis med men för en gångs skull så fanns det så mycket tid över. ÄNDÅ! Tid som jag inte alls visste hur jag skulle ta död på. I eftermiddags la jag mig på sängen för att försöka komma på något att göra. Jag vaknade av att de plingade på dörren en timme senare. Johan skulle försöka fixa mitt internet men ja, tror ni att de fungerade? Nä! Jag hatar Lulebo! GE MIG INTERNET NU!

För tillfället mår jag gott. Ligger under ett enormt stort duntäcke med hakan vilandes på en kudde. Jag åkte hem till Jimmi för lite uppmuntran.

Nu borde jag sova, jobb imorgon igen som vanligt. Tur de tror jag, annars hade jag nog klöst sönder tapeterna!

På återseende/ E.

Kommentarer
Postat av: sara

nej det är jag inte. men kan dock kolla efter om vi har någon tv i förrådet?

2009-01-07 @ 13:24:18
URL: http://sara888.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0