Selets bruk.

Efter tre timmars sömn natten mot söndag var det bara att släpa sig upp och dra på sig morfarskoftan. Dags för lite personalaktivitet. Jag plus alla mina fina arbetskamrater åkte ut till Selets bruk. Där lekte vi lekar, tävlade i lag och grillade. Fikade och kokade snabbkaffe över öppen eld. Sprang runt och försökte hålla igång värmen. Åh ja, jag vet inte hur jag ska beskriva den här dagen men det var tokmysigt! Mitt lag kom tvåa och vi fick varsin vinnarpåse!



Ballongstafett. Jag liknar mest en liten tomtenisse.





Haha, ballongen var svår att hålla på plats.
Jag körde den där snygga stilen in i mål.


Kommentarer
Postat av: jennifer

Var är resten av bilderna då emzzzzan? hihi

2008-11-02 @ 10:58:15
URL: http://jejjearbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0