Vill inte vill inte vill inte.

Vill inte vill inte vill inte. Åh, gud så trött jag är! Länge sen jag hade svårt för att kliva upp ur sängen. Idag vankas de jobb. Och imorgon och på söndag. Vilken rolig helg jag ska ha! Skulle gärna varit ledig några dagar till.
Blev en ganska händelserik dag igår trots allt, fick endel viktiga saker uträttade. Som att skriva på lägenhetskontrakt (JA!!!) och hälsa på farmor. Blev bjuden på lunch och klarade mig ganska så bra ifrån matkoma. Liten sväng på stan med mammi och tvmys med syster. Sista bussen till Porsön.
Men jösses, måste göra något åt denna trötthet, somnar vilken sekund som helst. Sittandes. Tror jag vet vem som ligger bakom. Bäst att hämnas!

Kommentarer
Postat av: Jimmi

Haha, glöm! Ditt eget fel. ;)

2008-10-17 @ 19:43:22
URL: http://e4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0