Mina pojkar på J.

Min lediga dag. I farten sen nollsex tjugo. Uppskutt ur sängen och en dusch för att vakna till liv. Lite gröt i magen och sedan bussen till jobbet. Möte och rengöring av grillmaskin. Tog några timmar och sedan följde Johan med mig hem. Vi fixade lite lunch och snackade skit. Trevlans trevlans. Sen var de dags för Johan att dra tillbaka till jobbet för kneg. Ut genom dörren gick han och in genom dörren några minuter senare kom Jonas. Så länge sedan jag träffade honom. En gammal kär vän. Alltid lika kul att träffa såna. Så vi har suttit här i soffan hela eftermiddagen och druckit kaffe och pratat om allt mellan himmel och jord. Nu är jag själv men inte så länge till, snart kommer Jimmi! Planen är att dra ut på Storheden och svansa runt lite, men vi får se. De börjar bli lite stressigt. Ska och kika på lägenheten vid nitton tiden också.

Annars är allt bra, förutom att jag har så himla ont i magen. Jonas trodde det var magsår. Neeej! Hoppas inte. Får kolla upp om det inte har gått över om några dagar. Igår bytte jag pass med Johan så jag fick börja klockan sjutton istället för fjorton. Hade så ont i magen. Ville bara grina. Sov mest hela dagen, så hurtig var jag minsann inte. Nå, hastalavista! På återseende! /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0