Måndag.

Livsglädjen är sannerligen inte på topp idag. Men å andra sidan så är den väl knappast de varje dag för alla heller. Men jag ska säga några saker och jag börjar med att fredagens bravader blev sjukt lyckat. Jag, Jonna, Jimmi och Marcus drog hem till Johan. Jag lagade käk (tyvärr Jonna, de räknas inte med att du höll i skalaren) och gott blev det. Alla var nöjda. Kul! Vin prat och ståhej. Lite fika på de också. Mot midnatt tog vi taxi till Heroes. Stötte som vanligt på bekanta och kvällen fortsatte med trevligt prat och mys. Inte helt oväntat blev det taxi hem och förbi Max drivern, hah. Superkul kväll hur som helst, måste göras om!

Lördag. Lagomt bakis jobbade jag från tretton till tjugotvå. Fick något mysko i halsen, kändes som att någon hade stoppat upp en flaska från bröstkorgen och hela vägen upp. Bomull i öronen, ludd i ögonen och ont överallt. Läskigt. Blev smått rädd. Lite Gossip Girl och te hos Jimmi sen däckade jag direkt. Söndag, samma visa. Jobb jobb jobb jobb jobb. Sömn. Måndag, mmm. Blev tvungen jobba lite idag med, sådär en fyra timmar. Min enda lediga dag denna vecka. Happ, fyra dagar kvar till helg. Gissa vem som längtar?

Ska och kika på en lägenhet lite senare. Om jag orkar, ugh. Ligger på plats sex så vete sjutton. Den är likadan som Johans så jag tror jag överlever utan att dra och kika på den. Sen hade jag visst lovat farmor att hälsa på ikväll och sedan borde jag åka till min far och leka lite med mina småsyskon också. Mitt rum är ett kaos som borde och behövs städas. Min nyckel är hos Evelina och jag saknar den. Sen vill jag bli av med mitt skrivbord. Om jag skruvar isär det kommer pappa och hämtar de. Hur ska jag orka de då? Ska ta och beställa en bärbar dator också, nu snart. Kanske idag. VAD MÅNGA MÅSTEN OCH VILJOR. Min rygg gör ont. Jag dricker citron te. Krav märkt.

Slänger upp lite bilder från fredagen sen, senare. Då jag hinner. Hej!


Kommentarer
Postat av: ewe

Fick du grejset i halsen, ögonen och öronen före eller efter jobbet, tycker det låter som vanliga bakfyllesyndrom annars ;D

2008-10-06 @ 21:47:18
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0