Lördagsmys!

Lediga underbara lördag. Idag har jag trallat runt i tre timmar på Arcus loppisen, äntligen. Smock med säljare och desto fler besökare. Jag gjorde många små fina fynd. Alltifrån en blommig brosch till söta burkar. Hittade massvis med möbler, men de får vänta. Tills jag flyttar. Loppisen äger ju rum igen till våren. Efter loppisen åkte vi till Storheden. Hade med mig Jimmi i släptåg, hihi. En runda på Coop för att handla mat till kvällens middag och en sväng på bolaget. Sitter just nu hemma hos Jimmi och Isak, maten är i ugnen (rotsaker och sötpotatis, valnötter och pesto + gorgonzola ost.) Favorit i repris. Dricker lite Barcardi, himla ovanligt för att vara mig. Blir lite vin senare.  Blir nog en lugn kväll med gott sällskap, mat och dryck. På återseende/ E.

Kommentarer
Postat av: Jimmi

ROSTBIFF, inte att förglömma! ;)

2008-10-25 @ 19:12:39
Postat av: E.

psst, glömde svampen med.

2008-10-25 @ 19:14:04
Postat av: jossan

njaa, skådespelarna var ju inte härifrån. var bara en av statisterna som jag visste :) ahaa, jag kommer inte ihåg så mkt från filmen, såg ju den på bio typ i vintras. hahaha.

2008-10-26 @ 06:58:31
URL: http://tarjajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0