Lördag för dom flesta.

Kul dag. Sjukt mycket att göra och mest mest folk helatiden. Har jobbat lite över elva, notera elva timmar idag. Klämt min hand mellan en skrinda och en dörr har jag också gjort. Ont gjorde det och ont gör det fortfarande. Lite mos och mat till middag och sedan åkte jag raggarvolvo med min syster och hennes kompis Emil. Kändes som att jag var femton igen. Luktade rök och gran. Vi brummade runt på massa ställen för filmhyrning och gotta. Fick dock inte vara med och se på film så jag får nöja mig med choklad och lite annat. Nu måste jag sova, en lång dag imorgon väntar. Pappa ska hämta mig efter jobbet, iih. Blir middag där med hela familjen och sedan ska jag kika på lite grejjer som legat nere i källaren. Gamla leksaker och sånt. Spännande! Trevlig kväll, tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0