Ja, tack.

Äntligen lite ledighet. Från igår klockan nitton till lördag klockan tretton, är jag nu ledig. Åh helt obeskrivligt skönt! Har varit tokstressigt på sista tiden, nu har jag kravlösa dagar. Ska bara göra precis de jag känner för! Ska försöka att inte tänka så mycket på jobbet heller.

Egentligen tycker jag inte om att uttala mig om saker som inte är säkra, berätta om ofastställda ting. Känns på något vis som att chansen ökar på att de ska gå i stöpet då. Hur som helst, har blivit tilldelad att fara och kika på en lägenhet. Oj, måste ringa snubben och se när det passar. Låg visserligen på åttonde plats. Men under kan ju ske! Om inte annat får man fortsätta leta. Känner att de är dags att flytta hemifrån på riktigt nu. Tredje gången gilt? Stockholm var fiasko och Lövskatan med, hah. Vill ha mitt eget, eget eget eget! Då ska jag bjuda hemma alla mina fina vänner på mysfika och goda middagar mest helatiden. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0