I'm alive!

Tänkte mest tala om att jag lever, tro de eller ej. Igår när jag vaknade upp efter partynatten trodde jag att jag var död. Helt seriöst. Har nog aldrig varit så bakis som då. Jag tackade gud för att jag inte skulle till jobbet. Sov hela dagen, kunde knappt stå gå eller äta. Jimmi fick sätta sugrör i vattenglaset för att jag skulle kunna dricka, klarade inte ens av att lyfta på huvudet. Klev upp nollåtta i morse. De är stabila tecken va? Hjälp, jag skämms! Hade tur nog himla roligt i lördags. Efter middag, vin och en massa vin och tv-spel senare drog vi till Örnäset på mer galej. En herrans massa folk och kalas var det hemma hos Evelina. Min syster var ju också söt med ögonen i kors. Hoho.

Annars idag har jag jobbat, tungt nog. Blir jobb imorgon med och sedan är jag ledig två dagar. Underbart. Just de, JAG HAR FÅTT LÄGENHET! JAJAJAJAAA! Såå spännande! Ujj, nog med bloggande för ikväll, ska försöka sova lite. Slänger upp bilderna från helgen lite senare. Dom var sjukt roliga, hah! Puss.

Kommentarer
Postat av: ewe

Skulle gissa på ettan på gymnasiet eller något sådant ;P

2008-10-14 @ 01:42:51
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0