HAPPY.

Funderar på att dra på mig morfarskoftan och gå på en höstpromenad. Sprang ner till Konsum klockan nio i morse för att köpa havremjölk till gröten. Luften kändes uppfriskande. Vi får se, om jag händelsevis inte fastnar här. Ska och hälsa på farmor klockan ett. Iiih mys! Var himla länge sen jag hälsade på henne trots att vi bor grannar, skummers. Påtal om grannar, jag var och kikade på lägenheten igår. De blir den!! HÖRRNI! Emma ska få en egen lägenhet, wooho! Inflytt första januari men de känns bra. En hel del som måste fixas innan det. Jag och Johan blir grannar, så finurligt! Roligt! Har fått de nya schemat idag, för november. Äntligen har de lagt om så nu kommer jag och Johan ha samma lediga helger och dagar. Haha, öhm. Nu vet jag inte vad som var roligt men jag började fnittra lite. Och jag kommer få två lediga helger irad pga detta. HUR UNDERBART är inte de? Shit! Längtar som tusan till nästa lördag för då är det Arcus loppis. Jajajajaaa! Kul! Nu ska jag kula mig iväg, tjo!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Nämen va kul gumman!!

härligt att få egen lya:)

Kram!

2008-10-16 @ 17:47:03
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0