FUNNY!

Wooo! JImmi tycker inte att man kan fylleblogga, men de tycker minsann jag! Sitter hemma hos Jimmi och Isak just nu. Anders och Jenny är också här. Vi spelar guitar hero och rockar loss. Just nu klinkar Anders på gitrren och de låter fint. En riktig gitarr då med andra ord. Vi har även lagat middag och ätit. Sen tror jag minsann att jag förlorade hundra gånger i Mario Kart. Buh! Men de roligaste måste ha varit när jag och Jenny skulle ut på en cigg. När vi kom in igen så fick vi fnatt. Låg på köksgolvet och skrattade en halvtimme. Alltifrån surkärringen till att föda barn. Sen kom vi på att vi skrattade likadant och då dog vi, Tror grabbarna drog fram kameran och fotade de hela. Med andra ord, sjukt roligt har vi. Jösses, måste ha fått världens magmuskler av dessa skrattanfall. Nej, nu ska jag återgå till mitt vinglas. Åh fin lördag! Pusspusspuss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0