Fredagsplaner och andra.

Finaste höstsolen ute. Den luras såklart eftersom det är riktigt kyligt. Nåväl. Vaknade tidigt i morse efter åtta timmars god natt sömn. Halv åtta var jag på benen. Grötfrukost och mys framför nyhetsmorgon. När Konsum öppnade drog jag dit och köpte hasselnötter. Fick ett baksug, sådär som jag får var och varannan dag. Jag bakar men äter de aldrig själv. De är mysigt, luktar gott och uppskattas alltid av andra. De nöjer jag mig med. Ska nog ta med mig kakan till Johan ikväll! Efter bak och stök tog jag den röda bussen in till stan, försökte hitta något att ha på mig ikväll, men ack. Visserligen blev det ett köp men vi får se om det funkar, annars blir det att vända ut och in på garderoberna - igen. På Bolaget inhandlade jag två flaskor vitt. Var nästan lite kul att stå där och läsa och välja bland alla flaskorna. Hoppas jag gjorde bra val nu! Klockan sju blir det middagslagning och vindrickande med vänner hemma hos Johan. De blir nog väldans trevligt. Planen efter det är Heroes. Ja ja ja!

Skulle egentligen och kika på en lägenhet nu, men ingen kunde följa med mig och feg som jag är tänker jag inte gå själv. Men det funkade fint att komma på måndag också, tur nog. Chansen är ändå minimal att jag får den, ligger på plats sju. Men det vore kul, för den lägenheten är precis mittemot Johans! Han flyttade precis dit och den är lika stor och ser förmodligen likadan ut som den jag har bokat. Så får mig en smygtitt ikväll ändå, på sätt och vis! Nu måste jag trampa iväg i solen och kylan till kvantum. Ska handla maten för ikväll. Ja, fan vilken fixare jag är! Styr upp allt! Men sånt är ju roligt! Ska inte tänka de minsta på att jag ska jobba imorgon klockan ett. Nej. NU ÄR DE FREDAG! NU ÄR DE KALASTAJM MED FINVÄNNER TJOHO!

Kommentarer
Postat av: Susanna

klart jag är inne och snokar vad du har för dig, blir mäkta imponerad av GRÖTFRUKOST, good girl:) hoppas allt är bra med dig annars, pucc och kram!

2008-10-04 @ 15:13:35
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0