you tell me

Jag dör lite inombords just nu. Klänningen som jag beställde var helt galet fin, riktigt nöjd med den. Dock var den lite förstor så jag tänkte beställa den i minsta storleken nu eftersom den inte fanns i mindre tidigare. Chansade med andra ord. Och nu när jag går in för att beställa så är den slut, jag dör jag dör jag dör. Skit! Vad tusan ska jag göra nu?

För övrigt sitter jag och klurar på nomineringarna. Gud så svårt! Kommer inte fram till så mycket. Har bestämt mig för två stycken, men det är fortfarande fem kvar. Sen måste man ju skriva motivation också. Klurigt som sagt. Tänker nominera anonymt, hoppas de inte blir alltför genomskinligt! Ironi ironi ironi.

Snart ska jag blåsa ut ljusen och vila huvudet på kudden. Jobb imorgon!
Puss alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0