Wierd

Vilken konstig dag. På morgonen mådde jag hur bra som helst. Hann med tusen saker. Städa mitt rum, dammsuga och dammtorka. Organisera i byrå och garderober. Vika tvätt, tvätta och hänga tvätt. Plocka i ordning massvis och bädda rent i sängen. Laga lunchlåda och en hel del till. Sen åkte jag till jobbet och en stund senare small de till. Fick tokkramp i magen och ryggen. Kändes som att jag skulle gå av på mitten och ramla isär och ihop. De var så läskigt, hur tusan gick de till? Fick gå på rast och äta lite och sitta ned. Hjälpte inte alls, så jag fick åka hem. Trodde knappt att jag skulle kunna gå till bussen, så ont gjorde det. När jag kom hem sov jag några timmar och så försvann smärtan. Har bara lite ont i ryggen och halsen (?) nu. Jävla skumt. Ska lägga mig igen snart och hoppas på att jag mår bättre imorgon. Ska åtminstone åka och prova jobba.

På återseende! /E. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0