I feel good.

Oj vilken lång dag. Har jobbat elva timmar! Men kul har de varit! Fnissat mest helatiden tillsammans med alla andra sötnosar. Måndag och tisdag har också bestått utav jobb jobb jobb och ganska mycket fnitter. Igår var jag även på bio, inte varje dag man är de! Bond på duken och grabbarna bredvid. Usch, vilken urkass film! Det var första gången (ja de är sant) som jag såg en Bond film och nu vet jag ju varför.

Är ledig nu fram till lördag klockan ett, iih. Skönt med ledighet mitt i veckan ibland. Vi får se vad jag hittar på. Nu ska jag i alla fall ta mig en varmdusch och sedan åka lite buss. Hem till Jimmi och se på lite Sunes Jul, kanske? Klart bäst!

Jag mår bra bra bra bra bra bra bra. På återseende! /E.

Kommentarer
Postat av: ewe

Aa lär ju hinna smaka sen ;D

jaa, finns flera sorter :)

2008-11-05 @ 21:12:22
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0