Sweet!

Jisses så sömnig jag är! Känns som att jag ska somna vilken sekund som helst. (Ligger t.o.m i sängen) Kanske inte så konstigt med tanke på att jag klev upp halv sex i morse. Galen? Bakade klart mina muffins som gjorde succé på jobbet idag, gulligt av mig minsann. Var på jobbet nollsju i morse och åkte därifrån nästan tolv timmar senare. Och vet ni vad! Jag raggade fram glass åt alla idag med. Glassbilen kom i drivern och jag frågade lite snällt sådär halvironiskt ifall han inte hade någon glass att bjuda på. Vad tycker du om? Magnum sa jag. Så skuttade han ner från sätet och började rota i frysen och gav mig en stor blandpåse med alltifrån strutar till pinnglass. Ganska kul tycker jag. Så nu mina Maxvänner är de bara att käka glass!


Helg helg helg helg. Underbart. Tror nästan att jag måste krypa ner under täcket och sova nu. Så de blir lördag någon gång!

På återseende! /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0