party på pg

Gokväll. Jag lever jag lever jag lever! Ja OM jag gör! Gårkvällen var himla rolig. Började med lite vin och rostade mackor hemma hos Jimmi och Isak. Lite senare anslöt sig Jenny och Anders. Massa babbel och klirr i glasen och sedan begav vi oss utåt och bortåt mot PG. Jag och Jenny sjöng mest julsånger hela vägen och planerade pepparkaksbak och syjunta. På PG var det massa folk, en hel hög med karlar. Jag och Jenny höll takten (eller inte) och dansade som galningar och studsade runt till alltifrån Nationalteatern till födelsedagsvisan. Vi sjöng för Isak som fyllde år. Efter en herrans massa dansande och flamsande (tro mig, det var mycket flams) drog vi allesammans ut på Kåren. Studenthaket! Aldrig varit där förrut (kanske beror på att jag inte är student?) men det var nice! Ja vi fortsatte att dansa natten igenom och mot småtimmarna blev det dags att gå hem. Jag och Jimmi tog med oss ett husdjur hem och så käkade vi spaghettisoppa! Rolig kväll, mysmysmys.


Och idag har jag jobbat. Från klockan ett till tjugotvå. De var lite kämpigt att ta sig iväg till jobbet må jag säga, men jag gjorde det med ett leende på läpparna! Sovdags? Ska trots allt jobba hela dagen och kvällen imorgon med.

På återseende!/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0