Update; Stockholm del II

2008-08-08

Nollåttanollnoll. Godmorgon. Vi klädde på oss och åkte nio våningar ned till bottenplan. Skojar ni? Frukostbuffén var det bästa jag varit med om i hela mitt liv! Okej, kanske inte ska ta i så mycket men den var helt fantastisk! Vi åt tills magarna stod ut åt alla håll och sedan blev det en tupplur på sängen.

Efter vila, dusch och fix begav vi oss ut. Klockan var väl knappt tolv när vi satte oss på tunnelbanan mot Götgatan. Älska Götgatan och dess butiker! Alltifrån Weekday till second-hand. Fördrev några timmar på söder och kaffestop på Seveneleven emellanåt. På kvällen blev det att ta plats framför bioduken, SATC- filmen. Skitbra!


EMMAUS- Götgatan


Jag vill ha allt mitt öga kan se


Louise förbjöd mig att inhandla dessa två, why?


Hothothot? Hohoh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men det gör vi! Har foto imorgon så kan kirra det med mina lärare vilken dag jag får låna! =D .. Ps. För att dom är fula!:) / L

2008-11-26 @ 12:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0