Sugar babe.

Tror ni de luktar gott eller gott här just nu? Har precis tagit ut mina chocolate cupcakes ur ugnen. Ser fantastiska ut! Imorgonbitti ska jag slänga ihop en chocolate frosting som skall smetas ut på muffinsarna. På toppen blir det lite strössel i olika färger, hade egentligen velat ha något roligare ätbart garnityr men Konsums utbud är inte så stort. Ska ta med mig fikat till jobbet och bjuda på under assmötet. Nu kommer de älska mig ännu mer! Om sanningen ska fram var jag så rastlös att jag höll på bli galen, och bakning är alltid mys. Hinns inte med att baka så mycket som man vill. Tråk.

Och Jennifer är bara för söt! Jag fick en tomteklubba av henne idag på jobbet! En söt liten tomte som håller i ett hjärta där de står "till alla snälla" Aaaaw, hooow cute! Den ska jag minsann inte ens äta upp!



Cheapmonday jeansen passade finfint men om jag bär dem på lördag vet jag inte ännu. Gud så jag längtar!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0