Nomineringar!

Ojojoj så spännande! Inför Max-Galan så ska vi nominera till pris för årets bästa/roligaste/knäppaste osv, insatser på jobbet. Bland annat, årets glädjespridare, årets räddande ängel, årets pinsammaste händelse, årets uttryck (ex "Nämen kära nån då!"), årets snällaste handling, årets flört (?!) och slutligen årets arbetskamrat. Gud vad svårt, ska verkligen tänka igenom de här noggrannt. Har några självklara personer, men lite tilltänk blir det nog allt.


Nu ska jag ta och sussa, har sån sjuk träningsverk i mina ben så jösses! Hoppas verkligen inte att de är värre imorgon, kan bli tungt att stå upp och jobba i nio timmar då. G'natt!

Kommentarer
Postat av: ewe

Riktig träningsvärk är alltid värst andra dagen ;D Men för din skull hoppas jag att det åtminstone inte blir värre :D

2008-11-26 @ 02:13:00
URL: http://pappersplan.blogg.se/
Postat av: ewe

Jo jag är på! Ah lite synd ändå att du jobbar ef. på torsdag, är ju kbällsöppet! :) Um men både imorgon och torsdag funkar.. fast kanske lite tidigt sent påkommet nu klockan två att stiga upp före tio ;D Men vi säger torsdag? Så kan jag spana lite ifall jag hittar nå som jag kan köpa billigare sen på kvällen ;D

2008-11-26 @ 02:16:45
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0