mondaymondaymonday

Godmorgon snövärld! Jag undrar hur mycket det har snöat inatt med tanke på att vi fick knuffa upp dörren, tokbusväder. Jag har redan hunnit plumsa omkring i drivorna och halkat tusen gånger. Idag är jag ledig, tokskönt. Var det inte katastrof igår på jobbet så vet jag inte vad man ska kalla det. Tillslut skrattade jag bort alltihopa, kaoset. Visserligen brukar jag säga att de är kris och katastrof rätt ofta, men jag svär vid tomten att jag aldrig varit med om värre, som igår.

Har precis ätit min grötfrukost och nu ska jag se Ensam mamma söker. Är de sista avsnittet? hm. Vet, jag är nörd. Har sett alla. Sen blir det annat skoj idag, tjolahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0