me in action

Roligt fredagsmöte idag. Mycket planer inför julen med presenter och aktiviteter. Något att se fram emot minsann! Efter mötet drog jag med mig Johan och Rickard till Myrorna. Fyndade mig en himla fin jacka. Med utanpå ser det ut som en kofta, riktigt fyndigt. Kan vara bra att ha, hoppas jag. Sitter på jobbet just nu och nördar en aning. Hade ingen lust att åka hem. Men snart så, måste garderobsgrubbla. Vad ska man ha på sig ikväll? Vad ska man ha på sig ikväll? Vad ska man ha på sig ikväll?





Justja, jag hade ju webcam på laptopen!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vilken fin mössa du har=)

Jag hittar aldrig nån fin..fast stickade mig en förra året, inte illa!!

2008-11-08 @ 13:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0