LIVSGLÄDJE

Åååh livsglädjen har just nått sin topp! Jag är så väldans glad just nu och det känns som att ingenting skulle kunna trycka ner mig. Vilken underbar känsla de här är! Även om det egentligen inte har hänt något speciellt, så känns de som att allt går min väg. Har äntligen fått reda på vad som skall ske på personalfesten. Eva och Jenny har i dagarna gått omkring och retat mig och fnittrat som små sexåringar och varit så himla hemlighetsfulla. Fuskis! Men gulliga är dom. Fick ett litet brev med ett rosa kort i brevlådan idag. De blir alltså gala och klänning som dresscode. Tycker jag låter himla spännande, och lokal har de också fixat. De blir fest! Hela gänget (förhopningsvis om alla kommer) från våran restaurang. Shit vad kul de ska bli! Kommer äga rum den 12/12. Jag ska som lovat komma på lite lekar och grejer med, nu måste jag tänka till tusen. Sen måste man förståss köpa sig en klänning och allt där till, kulkulkul! Ja ja ja ja!

Hade för övrigt en toppendag på stan med Johan. Käkade på Wayne's och snackade skit i några timmar och sedan gjorde vi stan en stund och köpte krimskrams. Klockan sex ska vi iväg och träna. Ja! Sanna mina ord. TRÄNA! Man måste ju ligga i lite extra nu så man blir en prinsessa till den tolfte. Hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0