Johans party!

Oj, så roligt det blev! Jag hade superkul mest helatiden. Tror jag och Jennifer svamlade från början till slut. Johan bjöd på mat och drinkar, öl och shots. Vi skrev lappar och delade in oss i lag och lekte charader. Kaos? Massa spring upp och ned och ut och in i trappor och dörrar. Poppade musik på högsta volym, tjejsnack på toaletten och fnitter fnitter. Kalas party ståhej, vilken kväll! Tretton pers i två taxibilar mot staden. Heroes, som vanligt. Mer fnitter och flum och skratt och prat och lite mer utav de mesta och allt. Och hur tror ni de slutade? På Max. Jag, Jimmi, Jennifer, Johan och Johan. Vart resten tog vägen har jag ingen aning om. Men mysmysmys. Nollfyra nollnoll. "Gud vad jag är packad!"


Kommentarer
Postat av: ewe

Vi var bara nio stycken i bilarna men ;D

2008-11-17 @ 02:04:21
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0