I can't believe

Är det verkligen lördag idag? Känns sannerligen inte som det. Men de kan mest bero på att jag har jobbat hela dagen och det var sjukt med folk, lite sådär så att man bara ville grina mot alla tillslut. Nåväl, tog mig igenom dagen helskinnad. Fast där ljög jag lite, har så fruktansvärt ont i fingrarna. Kan knappt skriva med dem. Råkade kutta dem lite i tomatskäraren, tro mig de forsade blod och jag har fått gå med snygga blåa plåster och fingertutor hela dagen. Stackars mig! Kom hem en sisådär tolv timmar efter att jag lämnade hemmet i morse och sen kikade Jimmi in. Vi har sett lite film, The X- Files - I Want to believe. Jag var riktigt skeptisk, men den var bra! Himla tur de. Här om dagen såg vi Guds stad. Himla bra den med, fast hemsk!

Nej nu måste jag bädda ner mig bland mina blommiga lakan. Det går inga tidiga morgonbussar på söndagar och eftersom mammi inte är hemma har jag ingen skjutss till jobbet. Så jag börjar klockan nio imorgon istället för halv åtta. Ganska skönt! Nej som sagt, sömn var det. Eller, ska läsa lite först. Vänninorna och Kung Carl.

Sweet dreams baby! /E.

Kommentarer
Postat av: ewe

För att säl var hos johan och nördade. Nah säl var borta som sagt, men skrev på msn och sa det, men det kanske inte kom fram då :)

2008-11-22 @ 23:16:10
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0