Helphelphelp!

Nu blir jag snart galen! Har vänt in och ut på alla garderober och lådor i hopp om att finna något dugligt inför kvällen. De är lika hopplöst varje gång och man kan gärna heller inte ha något som man haft förrut. Rolig som man är. Därför blir alla festkvällar så himla dyra, alltid skall de köpas något nytt. Är nog inte ensam om den saken heller. Hey, någon som vill köpa lite kläder av mig? De svämmar nämligen över! Hur som helst, om en liten stund eller två ska jag bege mig mot staden. Blir att fika med pappa, Anna-Karin, småsyskonen och Jimmi förståss. Sen måste jag knata runt tills jag hittar något fint att ha på mig. För de är ju ikväll, som Johan har sin inflyttningsfest. Oj så roligt det kommer bli! Kommer en salig blandning av folk och gud vet hur det kommer sluta. Inte på Max-drive in i en taxi hoppas jag i alla fall. CIAO!



Kommentarer
Postat av: Jimmii

Klart det bli Max-drive! Om inte med taxi så får jag be nattbussen köra förbi där.

2008-11-15 @ 10:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0