Funny things

Tro inte att jag la mig den tiden som jag sa igår, nej det blev visst inte så. Jag började pyssla som bara den. Förde över bilder från min stationära dator till min laptop. Himla kul var det och sedan fick jag så många idéer om olika saker så jag låg vaken till tresnåret i morse. Galet, men jag log konstant. Vaknade halv sju, hm inte många timmars sömn. Sen jag klev upp har jag suttit framför datorn med kaffekannan bredvid mig och pysslat vidare. Kan inte tala om med vad! Dock tänkte jag uppdatera klart "Tåg roadtrippen" som jag var på i somras. Kan inte lämna den oklar, hm. Lite städande i bloggen och sådär. Snön yr utomhus så jag passar på nu. Oj så mycket det är att stå i, men jag bara ler. Massa roliga saker, åhåhååhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0