feelings

Jag borde verkligen ta och släcka lampan och krypa till kojs nu. Men jag orkar inte riktigt, ännu. Snart. Börjar sent imorgon så jag hinner sova. Mmmm. Har varit mest ynklig hela dagen och tjurat och grinat för ingenting. Förlåt för det. Har känt mig så känslofylld och tusen tankar har snurrat runt i min skalle. Snurrar nog fortfarande. Inte riktigt mitt sanna jag idag kanske, men nog om det. Jag mår bra och är glad för jag har världens bästa nära och kära!

Jag och Jimmi åkte hem till pappa på söndagsmiddag, efter många om och men. Min snart fyraåriga syster är ganska gullig.
- Jag vill stå här bredvid Jimmuu
- Jag tycker om honom
- För han är söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0