After Eight

Något soffköp blev det inte påtal om idag. Orkade mig aldrig ut till storheden. Blev en kaffe på STUK och småshopping på stan med Jimmi istället. Hittade finaste Cheapmonday jeansen, men självklart skulle min storlek vara slut. Riktig besvikelse där minsann. Men! Tacka vet jag internet, efter ett evigt letande fann jag dem på Nellys hemsida och nu är brallerna på väg hem till mig! Gode gud om dem nu inte skulle passa. Fy fy! Då blir det inget party på lördag. Vore tråkigt eftersom jag är råtaggad. Lite sådär till tusen. Johan ska ha inflyttningsfest, tror de kommer bli grymt. Massa folk från höger och vänster. Ska bara jobba hela veckan först, sen så! Wohooh!

Ska börja pallra mig hemåt snart, men de är mörkt och rått ute. Regn regn regn och ugha. Sitter och dricker After Eight te. Hur gott som helst, nästan lika gott som de luktar!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0