Where does the good go

Gooooosh. Har suttit några timmar med överstrykningspenna och bläck nu! Dvs jag har pluggat. Bara hunnit igenom halva häftet för den teoretiska delen. Sen måste jag ta reda på massa saker när jag är på jobbet också. Hur det ska gå med den praktiska delen har jag ingen aning om, eftersom jag inte har lärt mig allt till 100. Jag sa ju att jag inte ville anta detta förrens jag kände mig redo. Men nähä, inget val här tydligen. De får gå som de går.

Nu tänkte jag ta mig en dusch och åka ut till storheden och köpa lite grejjs innan jobbet. Sen ska jag plugga lite till och sedan har jag stäningspass. Med någon från stan. Hmm.. Så nu måste jag visa mig duktig eftersom de inte kan alla våra rutiner. Hjälp! Som att jag kan precis allt. Är jag bara allmänt seg eller vad? Öh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0