Wake up

Så tog man på sig klänning för att det var soligt och mysigt ute i morse. En sekund senare slår det om och små små snöflingor singlar ner. När snön gjort sitt börjar det hagla och snö regn hagel om vart annnat hela dagen. Snart är det fan juni, skärpning där uppe nu!
Idag gick det lite bättre på jobbet iaf men jag har fortfarande för mycket gröt i skallen för att kunna fokusera tillräckligt. Ibland går jag runt och dagdrömmer om just ingenting. Eller om allting.

Efter jobbet hämtade Jonna och Marcus upp mig. Vi sket i Roasters och drog hem till mig istället. Fixade lite käk och såg på Desperate Housewifes. Iskall kvällspromenad och frusna fötter. En kopp te på det.

Just det, när jag kom hem stod det en fin presentpåse med dyr choklad i på skrivbordet. Tack maaammi! Jag ska spara denna lyx till helgen då jag kommer tycka nog synd om mig själv.

Nu ska jag ta och krypa ner i min underbara säng och läsa lite. Imorgon måste jag in till stan och lämna igen mina Cheap Monday jeans eftersom de har gått sönder. Tydligen inte bara mina som pajjat på detta vis. Så jävla irriterande. Hoppas jag får ett par nya, annars grrrrrr. De är ju inte ens en månad sen jag köpte dem liksom. Skitbraller. Skit skit gonatt på er skitungar!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: visst var det, blir mer shopping ngn annan dag =)

2008-05-14 @ 08:24:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: jossan

neppsnepps, dom finns inte med i svenska almenackan.. det suger.. eller ja, josefinA finns med.. men inte josefin ;).. och inte tarja heller..

2008-05-14 @ 13:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0