@Varvet

Mooorning! De här är ju bara för underbart, tredje dagen irad jag stiger upp och solen skiner! Himlen är även klarblå så de råder ingen tvekan om fint väder idag. Tack, de behövdes. Och äntligen helg, äntligen äntligen är jag ledig. Det var en sjuk och kaotisk helvetisk dag igår på jobbet. Plus att jag hade glömt tusen saker hemma som jag behövde. Nåväl, vältrade mig nog om allt detta igår för Jonna.

Vi har förövrigt flyttat våra små rumpor till Varvet nu. Eller snarare igår, tack Johnny för att du kom till mitt jobb, väntade i trettio minuter på att jag skulle få sluta, köpte vin åt mig på bolaget, körde hem mig till mamma för att hämta nykeln till pappa, åkte och plockade upp Jonna och slutligen dumpade av oss här, på Varvet. Mmmm vissa människor borde faktist få en extra fin plats i himlariket. Eftersom han ställt upp så många fler gånger också!

Igår hade jag och Jonna mest balkonghäng, såg en film, käkade jävligt god mat och GI-brödet från hennes jobb, de är typ syndigt gott. Sen bara för att vi befann oss i stan var vi ju tvugna att dra och kolla läget, jaa de märks att vi går mot sommartider. De var fan livat ute!

Anyways, nu är det lördag och jag ska börja dra igång dagen! Har käkat frulle nyss, fil med hackade nötter, russin, linfrön, havregryn, banan och honung. Ah sjukt gott, men aj min mage. Fil är inte min grej, men de är smällar man får ta. Nu städa lite, sen en snabb dusch och sedan ut på stan i solskenet! Ska möta upp Jonna vid 16tiden eftersom stackaren klev upp före fan i morse och gick till jobbet. Tror minsann jag ska gå dit och få mig en gratis fika! Ikväll kommer grabbarna hit för att öla och vina! Fan vad mys vi ska ha! Sug personalmöte imorgonbitti 08.30!

Så, upp o hoppa nu alla! Sov inte bort era lediga dagar fö fan! ///Eeem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0