En dag närmare

Mmmmmm ja. Jobbat lite mer än förväntat idag, hela en timme extra. Sjukt trötta ben kan jag säga, men idag har de flytit på som bara den och jag fick massa beröm, tjoho! De måste ha varit solen! För idag var det strålande solsken och den höll i sig ända tills de var dags att åka hem. Blev en sväng förbi Ica Maxi där jag fyndade fyra st pocketböcker för endast 40 kr, de kallar jag fan fynd! Aaaaah vad jag alltid fyndar, mmm de är grejjer de! Jag ska nog söka jobb på Myrorna! ;)

Telefonterror i min mobil och helt otroligt.. när jag kom hem hade min syster, som på begäran av mig - gjort middag! Ni som känner min syster, vet att sånt här inte inträffar. Mamma pekade och viftade KORS I TAKET. Men de kanske berodde på att hon ville få mig fylld med mat så snabbt som möjligt så att jag kunde följa med ut på en promenad i solnedgången. Nåväl god mat och iskall promenad blev det.

Sista dagen imorgon.. SEN FUCKING JÄVLA HELG!!!!! LEDIG!!! JAAAAAAAA!!!!!! Mjam, det blir inget av med att åka med till stugan, jag stannar hemma. Jag och Jonna övertar dock lägenheten inne i stan! Får se vad vi hittar på imorgonkväll, men på lördag blir det vin och hejdundrans! Hoppas det är soligt under dagen också, då ska jag mysa runt på stan med en kaffe i pappersmugg!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0