Urk på burk till salu!

Kan de inte bara bli helg? Nu är jag less! Mitt urk på burk säljs till högsterbjudande pris!

Dessutom har jag hittat en mandel i gröten som rör till de ordentligt. Vart kom den ifrån? Jag talar förståss om en känsla. Kan hända att den smygit sig på under en längre tid utan att jag velat tänka på det. Trängt bort och gömt undan. Men jag vet inte säkert än, inte riktigt. Jag låter de bero. Tänker hur som helst inte göra något åt saken så de är skit samma.

Blä, jag behöver sömn. Och vila. Jag har sån liten lust att kliva upp imorgon och fara till jobbet så de finns inte. Vem tar mitt evighetspass? Vem vill byta jobb med mig? ??????EKO????? Konstigt. Innan jag blir allt för privat är det lika att släcka och stänga av och säga god natt.

god natt, sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0