Today

Kaffet ryker i en kopp framför mig och jag är precis nyuppstigen. Blev inte många timmar sömn alls, ja ungefär tre och en halv. Men som min kompis Jonna brukar säga "sova kan man göra när man är död". Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp den här dagen, lite morgon mys med musik och frukost till att börja med i alla fall. Tror jag hade klarat av jobbet med att vara frilansare galant, jag planerar ju som en galning trots att jag inte behöver. Men mest för att jag vill få saker uträttade och som håller mig sysselsatt.

Vi får se vad jag hittar på idag, ligger några planer löst utspridda! Hoppas alla har en underbar onsdag! På återseende/E.


Kommentarer
Postat av: ewe

Hehe, tror det :P Men vi har nog inte riktigt bestämt, då detvar lovat att vi nog skulle till johan från början, och inge kul om du ska vara nykter :P

2008-05-28 @ 11:01:40
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0