Sandaler och solsken

Mmm MMmmm! Världens finaste väder idag, helt underbart. Efter frukost och don cyklade jag in till stan. Det var mysfaktor tio. Fina flickor stod och sjöng mitt på storgatan med gitarrist, orkester spelade, små barn hade porträttmålning på g och alla runt omkring mig log och käkade mjukglass. Så fint. Kilade in på Jonnas jobb och tog en kaffe och snackade skit. Sedan blev det en liten runda bland butikerna och jag investerade i ett par sjukt snygga remsandaler med kilklack från Din Sko. Glaaad glad. Bajkade hemmåt och kirrade lunch och vid 18tiden var det bara att kasta sig upp på hojjen igen och cykla tillbaka till centrum. Mer kaffe med Jonna och mer skitsnack och sedan en sväng på solariet. Mina fräknar kom fram. Men tvi, jag får panik av solarium. Sen hem igen och mest ingenting. Tog en kvällspromenad med mamma och hunden. Nu är jag trött som ett troll och borde sova. Jobb imorgon, mmmmm fun! TJA!



  

Jag bresar som en karl och står på tå. Vem försöker jag nå?

Kommentarer
Postat av: ewe

Bajkade hemmåt och kirrade lunch, stockholmareeee! :P

2008-05-29 @ 13:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0