Sambo och sommarplaner!

Så mycket som händer just nu. Känns det som. Om knappt två veckor är det juni och förväntningarna inför sommaren bara stiger för varje dag. Jag, Jonna och Marcus ska förövrigt bli SAMBOS! Ja, helt galet. Just nu letar vi lägenhet för fullt och jag kan inte ens tänka mig hur skruvat det kommer bli att bo med dom två. Men helt klart sjukt roligt! Vi är lite snåla så vi tänkte dela på en tvåa. Jag längtaaaaar!

I sommar ska jag även hinna iväg till Örebro och hälsa på Elisabeth, och för all del Robin. Tänkte dra med mig Jonna såklart. En Lars Winnerbäck konsert måste även planeras in. Är mest sugen att dra på Zinkensdamm i Stockholm den 9e augusti. En roadtrip ligger lite löst på listan och tusen saker till. Planering är jag bäst på, men det är inte så lätt när man ska jobba arslet av sig helatiden och de är knappt med ledighet.

Spara pengar är också något jag måste göra, annars blir det ingen rolig resa i höst. Hoppas även på några spontana infall denna sommar. Ja, låt nu solen komma så vi kan dra igång med allt galenskap!

Men nu lämnar jag framtiden och tänker i nutid. Massor av jobb hela veckan ut och på fredag ska jag åka iväg till stugan med pappa, Anna-Karin och mina småsyskon. Inte varit där på snart ett år! Ska bli mys. På lördag blir det att gå runt i Piteå på staden och sedan buss hem till Luleå igen. Då blir det finbesök av Jonna, Isak och Johan! Vi ska öla och vi tänkte supa grabbarna under bordet. Fast de vet dem förståss inte om. Sen var det visst någon som kom på att det skulle vara personalmöte igen på söndag morgon halv nio. Lagomt mysiga vi kommer vara då! Skiter jag i för det är min lediga helg!!!!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Jag tränar me,st för att det är ett så stort intresse och så kul. Dessutom är jag ju instruktör så det är lite svårt att slippa liksom! :)

Låter som att du har en bra sommar framför dig! Jag ser mest fram emot sommarlovet nu! Men innan dess ska jag klara en apsvår tenta! Hjälp!

2008-05-20 @ 21:12:10
URL: http://emmaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0