Pyssel söndag

Jaaaaaaha, jag tänkte att jag skulle uträtta massa saker denna söndag så därför har jag varit vaken sen halv nio (tog lite sovmorgon). Hittils har jag lyckats med att koka kaffe, duscha och äta frukost. Jag tänkte att jag skulle baka bröd, koka linssoppa och städa garderoben. Hämta hem min cykel och fara en sväng på stan och fixa lite grejjer. Jag klarar inte av att bara ligga och slappa framför TVn när jag är ledig. De finns liksom inte i min världsbild. Så jävla tråkigt ju! Då tänker väl ni "men hur kul kan det vara att baka bröd och koka soppa då?" Nejmen är man pysslig så är man. Skulle behöva städa lite också, och typ tusen saker till. Kund de åtminstone ha varit lite sol ute så kanske orken varit större. Nä, bara att sätta igång nu då. Bara man tar tag i nåt så flyter resten på. Självdiciplin liksom.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: självklart, jag blir glad för allt ;)

2008-05-18 @ 10:48:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: ewe

pankelipankast tyvärr :P 57,50 på kontot ;D och det har jag att leva på till skolan börjar igen i augusti.

2008-05-18 @ 15:40:46
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0