Önska mig lycka till!

Helt galet vad dagarna springer iväg och förbi. Var riktigt nervös när jag lämnade jobbet och dagens stängningspass i tisdags. Var lite rädd att det inte skulle finnas någon restaurang kvar på morgonen. Men på onsdag när jag kom så visade de sig att allt stod rätt till och inte ens en kniv i ryggen fick jag. Ahh kändes bra. Gårdagens stängning gick också bra, fick jag höra idag. De känns bra. Något som inte alls gör de är dock mitt prov som jag ska ha imorgon. Har suttit konstant i 5,5 timmar och råpluggat nu. På rätta saker. Elin som jag ska göra provet tillsammans med var gullig och kom hit med lite viktiga papper åt mig. Just nu snurrar allting ordentligt så det ger nog inte att läsa mer nu. Min chef ringde även idag och önskade mig lycka till inför imorgon och frågade hur det kändes, osv. Eftersom ingen av mina chefer kommer vara på plats. Åh, nåja. Alla tror dock att jag kommer klara det, men jag vill inte vara så säker försen jag vet om jag gör det. Men helt klart hoppas jag ju det så jag ska gå och lägga mig med positiva tankar. Ska pallra mig i duschen nu så jag slipper göra det imorgon. Funderar på att åka redan kl 07 till jobbet. Provet börjar kl 0800 med öppning. Haha, herrejävlar!

Gnaaaaatt


Kommentarer
Postat av: Emeli

Lycka till vännen, jag vet att du kommer klara det!=)

2008-05-09 @ 08:49:11
Postat av: Emsan

Hej hallå! Hur gick provet? Bra hoppas jag!
På sistone har det väl inte hänt så mycket skoj. Jag borde plugga mycket mer än vad jag gör, vilket gör mig sjukt stressad! Usch. Men jag har en rolig helg framför mig, god mat, släkten, dop och allt trevligt! Dessutom är det typ sommar ute. Gaaah!
Ska du göra något kul i helen? Ha det tipptopp!

2008-05-10 @ 08:53:48
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0