Mon amour

Alalala jag var riktigt duktig och klev upp före noll åtta när mamma ringde. Hon är som min privata väckarklocka. Tror jag måste införskaffa ett riktigt mördar alarm för mamma kan väl inte väcka mig i all evighet. Visst, jag ställer alarm på mobilen, hela tre stycken, men de är som att jag somnar ifrån dem. Mmmmm ja. Fan vilken fuckad dröm jag hade, inget ovanligt iof men skum var den. Nu kaffe kaffe kaffe för jag måste väcka min lilla kropp och knopp till liv. Inte för att jag vet om kaffe hjälper egentligen men vi säger det så länge. Jobb 11.30-19 .. tror jag soooomnar. Sex timmars sömn är ingen höjdare, nej nej.

Nu drar jag igång morgonen med lite The Plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0