Lumparfest är galenskap!

Uuuuuurrrrrgh! Fy vad piss jag mår idag. Jonna ligger i min säng och är bakisfet. Vi gnäller ikapp. Men galet rolig kväll igår. Lumparfesten var tokig, vild och galen. Typ furtio fulla lumparpojkar. Herregud jaa.. sen drog vi till stan och ut på Heroes en sväng och sen blev det att skaka rumpa på Magma hela natten. Mycket mycket trevligt! Här blir det inga detaljer inte. Men helt klart värt denna bakisdag. Jag är äcklig och pank. Hej!


     

Bjuder på några bilder, ynk min kamera dog så hann inte ta så många. Fr V. Jonna och jag. Jens, Johan, John. Erik? Namnlös och namnlös. Det var inte så jäkla lätt att hålla reda på allas namn. Snurrigt till tusen.


Nu har jag tagit mig en dusch och börjar må lite smått bättre. Blir nog inget vettigt gjort denna söndag. Jonna ligger fortfarande och sover. Jag vill ha juiceeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0