Kladdkaka is the shit!

Aaaaaaaao, fan så ont i magen jag har. Precis kommit hem från jobbet. Orkade inte cykla hem såhär sent så jag åkte hem med Lina i deras nya coola bil. Varför jag har ont i magen? Ja, vi hittade en halv kladdkaka i kylen som vi delade på. Antingen så var den dålig, eller så beror magontet på att jag inte hade ätit sen klockan ett och tryckte i mig massa jävla socker. Inget bra iaf. Men det blev så mycket roligare att springa runt och stänga och städa när man fick lite fika!

Åh yes, ledig imorgon! Dock personalmöte på kvällen men de lugnt. Ledig måndag också. Sen jobb hela veckan och ledig helg efter det. YAY! Fan veckorna bara springer iväg. Uggh. Får se vad jag ska hitta på imorrn. Måste ju hämta cykeln iaf. Nu ska jag typ hänga lite med syster och Henrik. Byeeez.

Kommentarer
Postat av: ewe

Ska vi göra nånting måndag då? :P Eller har roasters och Jonna redan bokat dig? ;)

2008-05-17 @ 23:33:15
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0