jealous, me?

Hejhå! Fredagen blev en toppendag! FIka med Jonna och Tim på TA. Tim bjöd så de satt fint. Några koppar kaffe och skitsnack om de mesta. En vända på stan och jag köpte två jättesöta linnen, ja alltid söta saker. Efter ett par timmar eller tre så tog jag och Jonna buss hem till mig, jag plockade på mig lite grejer och sedan drog vi hem till Jonna på Hertsön. Vi käkade goda mackor och började dona inför kvällen. Dvs, duscha, göra sig i ordning och dricka vin. Haha, vi förfestade på två. De kan gå de med vettni. Sen sprang vi nästan till bussen och jag hade mest skavsår, auuuuuh. Mötte upp Johan/Walle (från mitt jobb) i stan och sedan knatade vi ner till Heroes. Och ja, där satt vi heeeeeeeela kvällen och hade mest konstiga samtal och diskutioner och ja, herregud säger jag bara. Men måste nog le lite när jag tänker på de. Hur trevligt som helst var det iaf. Lovely. Hände endel konstiga saker omkring oss också. Men inga detaljer nu. Fyllekäk på grann restaurangen Max och jag brände sönder min mun på en greenburgare. Ajajajaj. Nattbuss hem och bums i säng 03.40.

Klockan 06 i morse var det bara att kliva upp. Ja, knappt tre timmars sömn fick jag. Mamma körde mig till jobbet som tur var. Jobbat 07.30 till 18.00 idag. En helveeeeeeetisk dag. Tur så kände jag mig inte så trött och jag var inte bakis. Wooho! Jag som lovade bara för någon dag sen att aldrig mer dricka dagen innan jobb. Men Jonna har en viss övertalningsförmåga. Men jag ångrar mig då inte.

image57
 
Jag och Johan. Visst är vi söta?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!
Det skulle vara jätte snällt om du kunde gå in på min blogg och svara på 2 frågor. Jag behöver det till ett skolarbete.

Tack på förhand! =)

/Kajsa

2008-05-03 @ 20:24:54
URL: http://kajsaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0