I can't take it

Galet tuff helg måste jag säga. Jobbat som en idiot och de är inte lätt när allting känns tungt. Kommer köra som fan på fredag på mitt trainee prov, men vi får väl se då hur de går. Ugh, känns inget bra alls. For till Johan igår efter jobbet för att vi skulle plugga lite, men plugga blev det inget av. Vi pratade mest skit och jag höll på somna till och från. Klockan 04 släckte vi lampan och sa god natt. Det spöregnade ute så jag slaggade över på en minimal soffa och sov som en ostkrok i fyra, fem timmar. Sedan cyklade jag hem i blåsigt väder och sov lite till. Långpromenad med hunden och lite handling på Kvantum.

Mot eftermiddagen drog jag hem till Jonna. Hon bjöd mig och Adam på en grymt god middag. Böngryta med chili och grönsaker, färsk spenatpasta och broccoli. Sen blev det Bastu och häng framför Skins. Stört skön serie. Måste nästan köpa boxern själv. Hemmåt vid 2230 och nu äre tamefan dags att sova. Min lediga dag är över. En hård arbetsvecka väntar och traineeprov.. omg. Jag måste plugga resterande dagar till fredag. Och sova. 13 timmars sömn på tre dygn är inget vidare, speciellt inte när man jobbat typ tjugo timmar. Är lite ur balans.

AAAAAAH! NATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0