Häng baby!

Vilken härlig dag! Har hängt runt med Jonna på stan i sol och osol. Vi drack kaffe på uteserveringen på Roasters. Även två grabbar joinade oss. Gjorde fina inköp på staden, känner mig helnöjd. Fin dag allt som allt. Liten promenad med syster också. Har även varit och hämtat ut receptet hos optikern så nu kan jag beställa linser över internet, pheeeeeett. Känner att jag inte kan gå utan solbriller i sommar, så de var den enda lösningen. Inte så dum enligt mig. Och en annan sak, har köpt mig en pilates boll. Hah, varit så sugen så nu jävlar! Ska bara lyckas hitta en pump så jag kan få upp bollen, kan bli jobbigt att blåsa själv.

   Söta Jonna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0