Födelsedagar

Auuuuughu jag är bara såå trött. Tuff dag på jobbet, ja då är de ju som vanligt. Bara två dagar kvar till helg. Ska även byta ett pass med Johan så jag kommer vara ledig hela tre dagar irad!!! Sen har jag bara slappa pass hela veckan ut så de känns tamefan underbart!


 Nu måste jag bara passa på att gratta Robin som fyller år idag! Grattis gubben! Kul att du blev glad och förvånad över kortet som jag skickade åt dig! Hoppas du har kul på MillenColin i p3 live ikväll!



 Joel, lilla Joel. Trots att du inte syns och existerar bland oss mera, så finns du fortfarande kvar inom oss. Idag skulle du ha fyllt 21 år, jag slår vad om att vi hade firat det med att dricka några öl! Miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0