Fin helg!

Hej hopp soliga lördag! Okej vi tar det från igår. Provet.. Den praktiska biten gick bra men den teoretiska inte lika. Men det var fan inte mitt fel. De visade sig att jag hade fått förlite material. Dvs, man skulle läsa fem pärmar, jag hade fått en. Hur jävla snopet kändes inte det? Åh. Åhhhhååhåhhhhhh! Elin kuggade också. Nåväl, ska få alla papper nu och få göra om det den fjärde juni. Om jag orkar. Hah!


På kvällen blev det Heroes med Johan och Johan. Fan vad alla heter Johan! Det var riktigt trevligt men vi pratade nog lite för mycket om jobbet. De finns inget slut på hur mycket skit man kan prata om de. Hur som helst, efter kogen drog vi hem till mig och lagade fyllekäk. Någon gång mot morgonen somnade vi alla utslagna rakt upponed.
Vaknade idag vid 09. Var bara att kliva upp och diska! Mådde hemskt men det rebotade jag med en dusch. Grabbarna vaknade och begav sig hemmåt mot tolvtiden. Då for jag ut på Storheden med Louise och Henrik. Jag köpte en jättesöt kjol på HM. En blommig med hög midja. ÅÅÅH så söt!

Har ätit och tryckt i mig en halvliter glass framför tvn nu. Sitter och väntar på att mamma ska komma hem med gråa strumpbyxor åt mig! Sen bär de av till Jonna för bira och vin. Vi ska på lumparfest! Haha, hoppas de blir nice! Annars blir de Heroes igen. Men Heroes är soft.

Trevlig helg! :)



image62

Min arm får alltid vara med, se mitt fina hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0